Cum functioneaza

ÎNAINTE SĂ APLICI

Pentru a deschide un Club de Film Manifesto este nevoie de:

- o echipa de 5 liceeni care sa fie responsabila de organizarea si promovarea proiectului. Noi va sustinem ca fiecare elev sa aiba un rol, de exemplu cineva poate fi responsabil de promovarea proiectiei in liceu, altcineva poate fi fotograful evenimentului, iar alta persoana poate cerceta tema filmului, pregatind discutia ce are loc dupa proiectia documentarului

- Un elev din grup va fi coordonatorul Clubului de Film. El va fi responsabil de proiect in liceul sau, si va tine legatura cu managerul de proiect din Bucuresti. Alaturi de echipa, coordonatorul este cel care va alege filmul pentru proiectie, data evenimentului, precum si un invitat pentru dezbatere si se va asigura ca evenimentul va fi unul reusit.

- Un acord de parteneriat cu directiunea liceului pe care il poti downloada de mai jos.

- Un profesor coordonator. Rolul sau este de a sustine echipa Clubului de Film si de a contribui la impactul proiectului in liceul. In functie de fiecare liceu, profesorul coordonator va poate ajuta cu obtinerea salii, sugestii de invitati pentru dezbatere, idei de activitati ce au legatura cu tema documentarului, etc.

Daca vrei sa infiintezi un Club de Film Manifesto  poti downloada manualul despre cum sa organizezi un Club de Film – momentan doar in engleza, si daca te-am convins poti downloada formularul de aplicatie pentru coordonator, precum si formularul de echipa. Trimite-le completate pe adresa irina@oricum.ro, iar apoi vom semna si acordul de parteneriat cu liceul. Dupa aceea putem incepe evenimentele in noul Manifesto!

Acord Parteneriat Liceu Cadru
Formular de Aplicatie Coordonator
Formular Echipa Club de Film